ادمین پیج پزشکی

امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی، حضور در این فضا برای پزشکان و مراکز درمانی و زیبایی ضروری شده است. داشتن یک پیج پزشکی فعال و پر مخاطب می‌تواند به معرفی خدمات و محصولات مرکز درمانی، افزایش آگاهی بیماران و همچنین جذب بیماران جدید کمک زیادی  کند.

در این مقاله، به اهمیت حضور ادمین پیج پزشکی و کارهایی که باید انجام دهد، می‌پردازیم.

اهمیت حضور ادمین پیج پزشکی

پزشکان و در کل  همه افراد متخصص زمان زیادی برای مدیریت پیج پزشکی خود ندارند، از اینرو همیشه با چالش های زیادی در ارتباط با مشتری مداری در شبکه های اجتماعی روبرو هستند. ارتباط با مخاطبان، ارائه اطلاعات کاربردی و اطلاع رسانی در مورد خدمات خود حضور ادمین را ضروری کرده است. اگر شما به عنوان بیمار نزد پزشکی بروید و بعد از اتمام مراحل درمان دیگر هیچ ارتباطی با پزشک خود نداشته باشید، چقدر احتمال دارد که دوباره به مطب آن دکتر مراجعه کنید؟ یا فرض کنید همینطور که در اینستاگرام گشت و گذار می گذارید، با پیج پزشکی برخورد می کنید که اطلاعات پزشکی شما را افزایش می دهد. آیا در اینصورت برای درمان راحت تر به آن دکتر اعتماد نخواهید کرد؟

تقریبا همه افراد از قدرت برند و شهرت در افزایش جذب مشتری جدید و درآمد بیشتر اطلاع دارند. اما فقط افراد کمی از پیج پزشکی در اینستاگرام برای تقویت برندینگ خود استفاده می کنند. پس بسیار مهم است که با انتخاب یک استراتژی درست و کمک گرفتن از ادمین اینستاگرام در راستای رسیدن به این هدف گام بردارید.

ادمین پیج پزشکی باید چه کارهایی انجام دهد؟

هر چند یک ادمین وظایف گسترده ای دارد، و سلیقه و دیدگاه پزشک تاثیر زیادی بر نوع کار او در مدیریت پیج پزشکی می گذارد، اما می توان به طور خلاصه وظابف ادمین پیج پزشکی را به صورت زیر نام برد:

  • مدیریت پیج
  • تولید محتوای مرتبط با نیاز بیماران
  • تعامل با مراجعین و بیماران سابق
  • پاسخگویی به سوالات در مورد خدمات پزشک
  • ایده پردازی برای کمپین تبلیغاتی
  • درج نمونه کارهای پزشک
  • اعلام تخفیف های تقویمی
  • تعامل با دیگر همکاران پزشک
  • انتشار رضایت بیماران 

اهمیت تولید محتوا پیج پزشکی

تولید محتوای با کیفیت و جذاب یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک پیج پزشکی است. تولید محتوا در حوزه پزشکی کار اصلا آسانی نیست، به همین دلیل کمتر پزشکی میتواند دانش خود را به صورت اصولی و با شناخت از الگوریتم های شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. اینجاست که یک ادمین با ایجاد ارتباط بین نیاز کاربران اینستاگرام و دانش و تجربه پزشک، محتوایی به عنوان پل ارتباطی بین این دو ایجاد می‌کند. هنر شناخت پرسونا یا همان شخصیت مخاطبی چیزی است که به یک ادمین برای ایجاد این ارتباط به آن نیاز دارد.

چالش‌های تولید محتوای پیج پزشکی

در اینستاگرام هر محتوایی که از جانب شما در پیج منتشر می شود، به عنوان یک حقیقت علمی در نظر گرفته خواهد شد. حال فرض کنید مطلبی صرفا به خاطر علاقه کاربر و بدون هماهنگی شما توسط ادمین درج شود. هر چقدر هم بازنشر و بازدید از این محتوا بالا باشد، طبعات آن در آینده برای پزشک قطعا منفی خواهد بود. بنابراین چالش انتشار محتوای درست با منبع موثق یک مورد جدی است که باید ادمین پیج پزشکی به خوبی از آن آگاه باشد.
چالش دیگری که پزشکان با آن روبرو هستند، جذابیت کم اطلاعات پزشکی در دنیای اینستاگرام است. مطالب خشک و دستوری حوزه پزشکی نیاز به 

  • رعایت اصول پزشکی
  • جلب توجه مخاطب
  • تولید محتوای جدید و خلاقانه

مزایا تولید محتوای ادمین پیج پزشکی

تولید محتوای با کیفیت برای پیج پزشکی مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • افزایش آگاهی بیماران
  • جذب بیماران جدید
  • ایجاد ارتباط با بیماران
  • تقویت برندینگ
  • محتوای با ارزش و قابل فهم
admin pezeshki1 - ادمین پیج پزشکی

اولین و مهم‌ترین نکته در تولید محتوای پیج پزشکی، ارائه محتوای با ارزش و قابل فهم است. محتوایی که برای مخاطبان مفید و کاربردی باشد، می‌تواند توجه آنها را جلب کند و باعث افزایش آگاهی آنها شود.

تعامل با همکاران

یکی از راه‌های جذب مخاطبان جدید، تعامل با همکاران است. ادمین پیج پزشکی می‌تواند با همکاران خود در شبکه‌های اجتماعی تعامل داشته باشد و از آنها برای تولید محتوا کمک بگیرد.

پرسیدن یک سوال جذاب

پرسیدن یک سوال جذاب می‌تواند باعث ایجاد تعامل با مخاطبان شود. ادمین پیج پزشکی می‌تواند در هر پست یا استوری خود، یک سوال جذاب مطرح کند و از مخاطبان بخواهد که پاسخ آن را در کامنت‌ها بنویسند.

داستان گویی

داستان گویی یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مخاطبان است. ادمین پیج پزشکی می‌تواند از داستان‌های واقعی برای آموزش یا سرگرم کردن مخاطبان استفاده کند.تبدیل یک داستان بد به یک معجزه فرصتی است که برای ادمین پیج پزشکی به دفعات اتفاق می افتد. بیماری که بعد از درمان بهبود پیداکرده و دوباره به زندگی سابق خود برگشته، نمونه داستانی الهام بخش برای دیگران است. این موارد به راحتی در اینستاگرام وایرال می شوند، زیرا احساس امید و زندگی را در افراد بر می انگیزند.

لایو منظم

لایو یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد ارتباط با مخاطبان است. ادمین پیج پزشکی می‌تواند به صورت منظم برنامه ریزی لایو پزشک را انجام دهدکمک کند با مخاطبان خود در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید.
ارتباط زنده پزشک با کاربران و حتی دیگر همکاران خود، به کاربران نشان خواهد داد، همه فعالیت های روزمره در پیج پزشکی شما زیر نظر خودتان انجام می‌شود. همچنین ارتباط با همکاران این فرصت را می‌دهد تا بتوانید مخاطبان آن‌ها نیز جذب پیج و محتوای خود کنید، و این یعنی افزایش فالورو پیج شما. 
ادمین پیج پزشکی باید با دیگر فعالان این حوزه در اینستاگرام برای لایو مشترک با پزشک خود تلاش کند تا از قدرت اینفلوئسرها برای رشد اینستاگرام شما استفاده کند.

کلام آخر

ادمین پیج پزشکی نقش مهمی در موفقیت یک پیج پزشکی دارد. با توجه به نکاتی که در این مقاله مطرح کردیم، می‌توانید به راحتی یک ادمین برای پیج خود استخدام کنید. برای این کار کافی است بر روی درخواست استخدام ادمین کلیک کنید و یا فرم درخواست مشاوره با تیم دیجیتال مارکتینگ را تکمیل نمایید. 

درخواست استخدام ادمین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها